Maksa laskulla

Oletko valinnut maksuvaihtoehdoksi laskun verkossa tai myymälässä? Sitten olet todennäköisesti saanut laskun Collector Bankilta.

Voit yksinkertaisesti ja helposti katsoa omia laskujasi Omat sivut -toiminnolla, jossa voit myös maksaa, tallentaa tai valita osamaksun. Ota laskusi valmiiksi esille siltä varalta että sinun täytyy ilmoittaa laskun numero tai asianumero.

Laskuasiakkaanamme löydät vastauksia tavallisimpiin asiakaspalvelullemme esitettyihin kysymyksiin usein kysytyistä kysymyksistä.

Yhteystiedot

09 3158 9947
Ma - Pe 09:00 - 18:00
La - Su Suljettu

Onko asiakaspalvelu suljettu? Lähetä sähköpostia contactcenter@collectorbank.fi.

Chattaa asiakaspalvelumme kanssa

Haluatko mieluummin chattailla soittamisen tai sähköpostin sijaan?

Chat-palvelu on tarkoitettu lähinnä niille, joilla on yleisiä kysymyksiä tuotteistamme tai palveluistamme Collector Bankissa. Jos sinulla on henkilökohtainen asia, joka vaatii tunnistautumista, otathan yhteyttä puhelimitse.

 

Usein kysyttyä laskulla maksamisesta

Alla on laskuasiakkaittemme usein kysymiä kysymyksiä. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota meihin yhteyttä. Yhteystiedot löydät yläpuolelta.

Suurin osa laskuistamme lähetetään sähköpostitse. Mikäli et löydä laskuasi saapuneet-kansiostasi, tarkista roskapostikansiosi. Jos sinulla on maksamattomia laskuja, löydät ne Omilta sivuilta. Mikäli et vieläkään löydä laskuasi, voi olla että laskuasi ei ole vielä luotu.

Mikäli olet saanut muistutuksen, on laskusi todennäköisesti maksamatta. Voi myös olla, että olemme vastaanottaneet suorituksesi sen jälkeen kun muistutus on lähetetty, ja siinä tapauksessa tulee sinun maksaa vain muistutuskulu.

Mikäli olet meihin yhteydessä ennen laskun erääntymistä, voimme yleensä siirtää laskun eräpäivää enintään kaksi viikkoa. Kirjaudu sisään Omille sivuille ja siirrä eräpäivää itse tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme auttaa sinua asian kanssa. Huomioithan, että osamaksulaskujen eräpäiviä ei voi siirtää.

Mikäli olet maksanut laskusi kokonaisuudessaan tai maksanut osan laskustasi, näet kyseisen laskun tiedot laskuhistoriassasi.

Tämä pitää myös paikkaansa, mikäli lasku on siirtynyt perintäosastollemme. Mikäli et näe avointa laskua, voi olla että laskuasi ei ole vielä luotu.

Voit allekirjoittaa luottosopimuksen Omilla sivuilla. Mikäli tarvitset apua allekirjoituksen kanssa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.