Reklamaatiot

Norion Bank Group on pohjoismainen rahoituspankki.

Konsernin tuotemerkit Norion Bank, Walley ja Collector tarjoavat räätälöityjä rahoituspalveluja, jotka vastaavat asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin kolmessa asiakassegmentissä: keskisuuret yritykset ja kiinteistöyhtiöt, kauppiaat ja yksityishenkilöt. Rahoitusratkaisuihin erikoistunut Norion Bank Group täydentää perinteisiä suurpankkeja, ja sen tavoitteena on olla Pohjoismaiden johtava rahoituspankki valituissa segmenteissä.

Norion Bank tarjoaa yritysrahoituspalveluita omalla brändillään. Walley-brändi tarjoaa joustavia maksu- ja kassaratkaisuja verkko- ja kivijalkakauppoihin ja Collector tarjoaa säästötilejä sekä yksityishenkilöille että yrityksille. 

Reklamaation käsittely 

Käsittelemme asiakaspalautteet nopeasti ja tehokkaasti. Tehokkaan asiakaspalautteen käsittelyn avulla Norion Bank pystyy tunnistamaan mahdolliset ongelmat, puuttumaan niihin ja ryhtymään ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin. 

Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit kääntyä pankin puoleen, jolla on oikeus tarkistaa ja harkita uudelleen aiempia päätöksiä ja toimia. Asia tutkitaan ja saat kirjallisen vastauksen viimeistään 14 vuorokauden kuluessa reklamaation vastaanottamisesta. 

Jos asian käsittely kestää kauemmin, sinulle ilmoitetaan asiasta. 

Tavoitat Norion Pankin sähköpostitse osoitteesta complaints@norionbank.se tai lähettämällä kirjeen alla olevaan osoitteeseen:

Norion Bank AB 
BOX 119 14 
404 39 Göteborg 
Sverige

Jos haluat tehdä valituksen, täytäthän seuraavat tiedot: 

  • Nimesi ja yhteystietosi 
  • Tiedon siitä, teetkö valituksen omasta tai yrityksesi puolesta 
  • Mitä laskua tai lainaa valituksesi koskee
  • Millä perusteella vaadit muutosta

Päätöksestä ilmoitetaan sinulle antamaasi yhteydenottoreittiä pitkin. Päätös on lopullinen.

Jos emme pääse yhteisymmärrykseen, voit viedä asian ulkopuolisen tahon käsiteltäväksi.

FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta neuvoo asiakkaita vakuutus-, pankki- ja arvopaperiasioihin liittyvissä ongelmatilanteissa ja selvittää tarvittaessa asiakkaan puolesta kiistatilanteita pankin, vakuutusyhtiön tai sijoituspalveluyrityksen kanssa. Postiosoite: FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta, Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki. Puhelin: 09 6850 120
www.fine.fi

Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Kilpailu- ja kuluttajaviraston alainen Kuluttajaneuvonta antaa kuluttajille maksutonta neuvontaa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua kuluttajan ja yrityksen väliseen riitaan. Kuluttajaneuvonnassa ei käsitellä arvopaperiasioita. Postiosoite: Kilpailu- ja kuluttajavirasto, PL 5, 00531 Helsinki. Puhelin: 029 505 3000 (vaihde)
www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta

Kuluttajariitalautakunta
Kuluttajariitalautakunta antaa suosituksia kuluttajien ja yritysten välisiin riitoihin. Postiosoite: Kuluttajariitalautakunta, PL 3066, 00531 Helsinki. Puhelin: 029 566 5200 (vaihde)
www.kuluttajariita.fi 

Finanssivalvonta
Finanssivalvonta vastaa rahoitus- ja vakuutusvalvonnasta Suomessa ja valvoo mm. pankkien ja vakuutusyhtiöiden toimintaa.

Finanssivalvonta käsittelee myös ilmoitukset rikkomusepäilyistä, jotka koskevat finanssialan sääntelyn rikkomista tai epäeettistä toimintaa. Postiosoite: Finanssivalvonta, PL 103, 00101 Helsinki. Puhelin: 09 183 51 (vaihde)
www.finanssivalvonta.fi

 

Osoite

Lilla Bommens Torg 11

411 04 Göteborg

Box 11914, 404 39 Göteborg

Ruotsi