Seitsemän tärkeintä digitaalista trendiä B2B-yritysten näkökulmasta

Yritysten välinen verkkokauppa on valtavassa murroksessa, ja sen arvioidaan kasvavan muutamassa vuodessa kymmenkertaiseksi verrattuna kuluttajille suunnattuun verkkokauppaan. Moni yritys on silti toivottomasti jäljessä kehityksestä, joten kokonaan digitaaliseen myyntiin valmiit yritykset saavat merkittävän kilpailuedun. Seuraavassa kerromme tärkeimmistä digitaalisista trendeistä ja tarvittavista toimista, joilla yritykset voivat kasvattaa myyntiään verkossa.

Markkinatutkimuksiin erikoistuneen Forresterin mukaan yritysten välisen verkkokaupan kehitystä on helppo ennustaa: on vain tarkasteltava kuluttajaverkkokaupan taivalta kymmenen vuoden ajalta. B2B-verkkokauppa kehittyy mitä todennäköisimmin saman kaavan mukaan, mutta noin 10 vuotta jäljessä.

Olemme poimineet verkkokaupan kehitystä ennustavasta Forresterin raportista ”Digital Is BusyTransforming B2B Commerce” (Andy Hoar, ForresterResearch, 4.8.2015) seitsemän tärkeää trendiä, joita B2B-yritysten kannattaa seurata, jos ne haluavat pyrkiä markkinajohtajiksi tai ainakin välttää jäämästä kilpailussa jalkoihin.

Lataa koko artikkeli

Täytä yhteystietosi niin lähetämme sinulle artikkelin sähköpostiisi.

  • Pakollinen kenttä
  • Pakollinen kenttä
  • Pakollinen kenttä
  • Pakollinen kenttä
  • Sähköpostiosoite on virheellinen
Jokin meni vikaan!